Luft

Jag känner hur den här föbaskade förkylningen är på väg bort! Finally, inte en dag för tidigt! Kan äntligen andas genom näsan igen och nästan känna smaker igen!
 
Jag har haft en väldigt trevlig kväll med en underbar vän, först middag och sen 50 Shades of gray. Jag måste säga att filmen var fruktansvärt dålig. Jag föll för boken och den råa kärleken som ibland var patetisk, men den passade in i boken. Jag var så otroligt taggad på den här filmen och redan efter 5min så var jag redo att lämna salongen. Jag vet att det låter töntigt, men dom missade så mycket! Kändes som om dom stressade igenom hela filmen för att hinna få plats. Men som min vän sa så är den här filmen mer gjort för dom som inte läst böckerna. Vilket jag håller med om.  För hon tyckte att den va riktigt bra och satt mest och skrattade åt min frustration. Jag har lite dåligt samvete över hur jag betedde mig men jag var bara så besviken.
 
Men det som jag är otroligt glad över är att filmen inte har förstört boken för mig. Det är första gången jag känner att jag kan "återvända" till boken och MIN uppfattning av den. 
 
Men allt som allt har jag haft en mycket trevlig kväll med en massa skratt, så jag är nöjd! Jag kom ut ikväll och det är jag lycklig över efter 3 dagar på soffan, helt sänkt! 
 
Godnatt alla vackra människor!
Stay humble 
Life | |
Upp